Wishlist from SheIn: white allover

1) here 2) here 3) here 4) here 5) here 6) here 7) here 8) here


Hey ihr Hübschen<3
Hattet ihr ein schönes Wochenende? Meines war es auf jeden Fall. Ich habe das Wetter in vollen Zügen genossen und für eine Abkühlung sprang ich sogar ab und zu ins "kalte" Wasser. Was hattet ihr unternommen?
Im heutigen Post zeige ich euch ein paar Dinge, die ich mir gerne in der nächsten Zeit bestellen möchte. Jetzt im Sommer, wenn meine Haut noch dünkler ist als sonst, mag ich es nämlich besonders gerne, weiss zu tragen. Keine Ahnung wieso und warum, aber ich bin verrückt nach diesen Spitzendetails!! Ich hoffe ihr klickt euch auch ein wenig durch, die Kleider sind alle von http://de.shein.com/.
Was sind eure weissen Sommer-Lieblinge? 
xox Luna
Hi my beauties<3
How was your weekend? Mine was great, I enjoyed the hot weather and went into the pool to cool down. What did you do?
Today I am going to show you  a few things I will buy in the coming time. Mostly in summer, when my skin gets darker as usual I love to wear white. Beside that, a white shirt is more comfortable to wear than a black one. How you might have seen on the picture, I am totally in love with lace!! I do not know why, but I love these details very much. I hope you will also have a look and click yourself through my links. Have a great Monday and do not forget, these cloths are all from http://de.shein.com/
What is your summer-favorite?
xox Luna
Übrigens, dieses Kleid ist die Nummer 8 auf meiner Wunschliste. Das habe ich mir bereits gegönnt hihi. ^.^
By the way this is the dress with the nummer 8 on the pictures. I already bought it hihi. ^.^